Buxom Lip Cream - STYLE NOTES

XOXO

Her er min nye sminkefavoritt! Kicks har nylig tatt inn merket Buxom og det er alltid gøy med nye produkter i hyllene synes jeg. Da jeg testet lipglossen i fargen «White Russian» var det kjærlighet ved første blikk! Det er en delikat, lys rosafarge som gir meg skikkelig sommerfølelse. Det står at den skal ha plumping-effekt, men det skal jeg ikke uttale meg om. Det du merker, er at den har en isende effekt på leppene, men ikke stikkende slik mange slike glosser kan være. Det er individuelt om man liker det eller ikke, men jeg ble fort vant, og føler meg utrolig fin med den på.

Buxom Lip Cream - STYLE NOTESBuxom Lip Cream - STYLE NOTES

Glossen koster 199 kr og du finner den og en mengde andre farger her.

Leave a Reply

