Louis Vuitton MM agenda - STYLE NOTES

Louis love

Jeg har alltid vært svak for dagbøker og notatbøker. Selv om vi skriver 2017, er jeg fortsatt tro mot penn og papir. De fleste har kalender på mobilen og administrerer alt digitalt. Ikke jeg. Jeg får ikke samme følelsen av oversikt og kontroll på en liten mobilskjerm.

Jakten på en perfekte agendaen har alltid vært et prosjekt i seg selv. Inntil i fjor. Da kjøpte jeg nemlig agendaen over alle agendaer i min verden; Louis Vuitton MM agenda. Søket var over, fra og med da var det Louis et moi.

Den er med meg over alt, og jeg er fortsatt like betatt – snart 1 år senere. Jeg bruker den som notatbok og kalender, og fordi arkene kan byttes ut, behøver jeg ikke være redd for å skrive feil eller rable ned ting i full fart. Arkene kjøper jeg i vanlig bokhandel, det er standard A6-størrelse.

Selv om jeg hadde hjertebank da jeg dro kortet, har den vist seg å være det beste kjøpet jeg gjorde i hele fjor! Har ikke angret ett sekund.

Uansett hvilke interesser man har, er gleden over å unne seg noe man har ønsket seg lenge, helt spesiell. En følelse som er verd å huske og ta vare på.

Louis Vuitton MM agenda - STYLE NOTES

Leave a Reply

