Hverdagsprinsesse

Min indre prinsesse faller ofte for bling. Senest forrige uke kom jeg til å kjøpe ei pudderrosa selskapsveske med store «diamanter» på. Du vet – ting man trenger. Praktisk!

Strålende fornøyd kom jeg hjem med mitt glitrende salgskupp. Så til problemet: Når skal man bruke sånt da? Er jo ikke ofte det dukker opp en invitasjon til ball akkurat. *sukk*

Løsninga ble å sette sammen tre vesker til én! Jeg elsker transparente mapper og jeg har også dilla på sort/hvitt-striper. Og sammen med min lille bling-skatt, synes jeg resultatet ble ganske kult!

Tre vesker til en - STYLE NOTES
Transparent clutch fra Ordning&Reda // Stripete mappe fra Søstrene Grene // Selskapsveske fra Cecilie Melli

Så når bruker man sånt da? Hver dag om du vil!

Leave a Reply

