Glitrende inspirasjon

carrie-bradshaw-newyear

New year, what to wear? Jeg elsker dette bildet! Sex and the City – The Movie; Carrie på nyttårsaften, på vei til Miranda. Året var 2008, og jeg ble bergtatt av looken! Ut i pysjen, men likevel så glamorøs. Og jeg kjente i hele meg at jeg måtte ha ei paljettlue! Ingen butikker hadde noe sånt, men jeg var besatt av ideen om ei glitrende lue i mørketida. Det nærmeste jeg kom, var ei lys grå, heklet lue fra H&M, – så den romjula sydde jeg sølvpaljetter på for hånd. Det tok noen timer, men gjett om jeg var fornøyd med innsatsen og resultatet. Så deilig slike øyeblikk er – der du kjenner inspirasjon og ikke kan finne eller lage noe fort nok. Carrie altså. ❤︎

Leave a Reply

