Kate Spade Oslo - STYLE NOTES

En spade for en Spade

I går åpnet Skandinavias første Kate Spade-butikk i Oslo. Utrolig gøy at vi får være først ute for en gangs skyld! Det er bare et par år siden jeg fikk øynene opp for merket. Jeg var på jakt etter ny kalender og så et bilde av en svart/hvit stripete agenda på Instagram. Jeg falt pladask, og gjett om jeg ble glad da jeg fikk den i bursdagsgave fra USA. Kate Spade har klær, vesker, sko og smykker, men noe av det som fascinerer meg mest er nettopp kontorsakene. Fine notatbøker, skrivesaker, drikkeflasker m.m. som ikke koster skjorta. Ellers er det jo et litt dyrere merke, på linje med Marc Jacobs og Michael Kors, sånn cirka. Butikken er uansett verd et besøk. Et friskt, lekent merke som krydrer Oslos handlegate denne høsten.

agenda2016_stylenotesMin fine agenda fra Kate Spade.

Oupsi! Måtte ha med meg en liten godbit hjem… En bordkalender for 2017.

Leave a Reply

