Hverdagsluksus

August er min måned og neste uke fyller jeg 31. Rart tall altså. Men jeg trives i tredveårene! I forbindelse med stordagen i fjor, fikk jeg gavekort på hudpleie, og i kveld har jeg tatt det i bruk. Utrolig deilig å unne seg en pleiende behandling på en vanlig onsdag. Jeg hadde egentlig bestilt dyprens, men da jeg kom til timen, ble jeg presentert for en ny behandlingsmaskin som skal rense huden, samt gi en glød du ikke får ellers. HydraFacial heter behandlingen, og det var utrolig deilig! Maskinen har en slags vakuumfunksjon, så huden «støvsuges» mens det tilsettes ulike virkestoffer. Behandlingen tar i underkant av 30 minutter og gir umiddelbar effekt. Så nå sitter jeg her og gløder som om jeg var nyforelska, hehe. Nei, men jeg ser virkelig forskjell. Huden føles mer spenstig, og er veldig blank og fin. Superfornøyd! Les mer om HydraFacial her.

Egenpleie er visst et stikkord for denne uka, for mandag ble det imulsiv hårklipp. Det har nemlig kommet et nytt konsept til byen: Cutters, og det måtte jeg bare prøve. De har kun drop-in, behandlinga skal ta ca 15 minutter og de har fastpris — kr  299,- uansett! Helt genialt for min enkle sveis. Du får ingenting ekstra, men resultatet ble fint og prisen er god. Me like!

Usminka, nyrensa og nyklipt. Nå skal jeg køye – godnatta! ⭐️

Leave a Reply

