Hvite drømmer

Linsengetøy — STYLE NOTESHva er vel deiligere enn å legge seg i nyvasket sengetøy? Jeg har forelsket meg helt i sengetøy av lin. Etter at jeg investerte i linsengetøy på nyåret, har jeg faktisk ikke brukt noe annet. Jeg må altså planlegge vaskingen slik at jeg rekker å tromle det tørt før sengetid! I tillegg slipper jeg å stryke det, for lin skal krølle – det gir bare en rustikk look! Ja, det koster litt, men benytt sjansen når Kid Interiør har kampanjer. De har ofte halv pris på alt sengetøy. Tro meg – det er verd det! Sweet dreams 💭 

 

Leave a Reply

