Och vinnaren är…

Veronica Maggio lansering 2016
«Ta kontakt ASAP, du har vunnet», poppet det opp på Instagram denne uka! Jeg ble så glad at jeg hoppet i kontorstolen. Jeg var herved  på gjestelista til Veronica Maggios lanseringskonsert på hemmelig sted i Oslo.

Jeg elsker musikk, men det er få artister jeg følger uten å gå lei. Men Veronica altså… for ei dame! Jeg er fan! Fengende melodier, personlige tekster, det svenske språket, den kule stilen – og hun synger bra live! Helt gull.

I morgen slipper hun sitt nyeste album, og det er bare å glede seg! Konserten i går var magisk og jeg tror det må bli et hjertelig gjensyn på en av sommerens festivaler!

Leave a Reply

