Me-time - STYLE NOTES

Me time

Jeg har endelig funnet meg en dansetime som gir meg så utrolig mye! Jeg blir rett og slett lykkelig av å danse, og jeg kjenner at det er en viktig ingrediens i livet mitt. Jeg får svettet, utfordret meg på koreografi og føler meg utrolig bra etterpå. Og mandag er dagen, rett etter jobb. En ekstra motivasjon er det at jeg trener sammen med min barndomskompis, så etter timen får vi oppdatert hverandre på helgas begivenheter. Veldig hyggelig!

Da vi hadde gått hver til vårt etter dagens økt, gjorde jeg et impulsivt valg. I stedet for å finne første trikk hjem, fant jeg meg heller et bord på et spisested! Jeg bestilte meg en lun cæsarsalat, dro fram ELLE fra bagen og kjente skuldrene senket seg. Dempet belysning i lokalet, stearinlys på bordet og behagelig musikk over høyttalerene. Helt alene, men omgitt av folk. Og det var helt magisk!

Sliten og god i kroppen etter treninga, nesten usminka og ikledd en stor ullgenser, senket det seg en deilig ro over meg i denne atmosfæren. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvordan jeg så ut eller hva de andre i restauranten måtte tenke. For jeg følte meg fantastisk! Og slike øyeblikk skal man verdsette som gull.

Unn deg litt egentid i en ellers hektisk hverdag. For eksempel på en helt vanlig mandag. Kanskje er det nettopp da du trenger det mest. Det kan virkelig anbefales!

Leave a Reply

