Trening - STYLE NOTES

Pudder power

Sporty Spice - STYLE NOTES

Etter at ryggen og nakken gikk litt i lås forrige uke, innser jeg at jeg må komme meg på trening og få opp både styrke og smidighet igjen. Dørstokkmila har vært alt for lang den siste tida. Men nå skal det skje! Som inspirasjon lagde jeg meg en liten collage av treningsting å ha på ønskelista.

Pulsklokke fra Suunto, kr 2190 // Tights fra Adidas by Stella McCartney, kr 830 // Joggesko WMNS Nike Air Max Thea, kr 1199 // Bag fra DAY, kr 399 // Notatbok fra Sealoe, kr 179 //  Yogamatte fra Adidas by Stella McCartney, kr 499 hos Nelly //

Leave a Reply

