Happy new year 2016 - STYLE NOTES

Godt nyttår!

Som jeg nevnte i mitt første blogginnlegg, elsker jeg tanken på en ny start og blanke ark. Og et nytt år er selve symbolet på dette. Det er ikke måte på hva alt vi skal få til nå. Så hva er ditt nyttårsforsett? Eller var? hehe. Dessverre blir det ofte med ordene når det kommer til nyttårsforsetter. Mye fordi det ligger så mye «burde» og «må» i dem, i stedet for «har lyst til» og «vil». For all del – jeg har også mange burde-burder i år. Men jeg blir verken motivert eller i spesielt godt humør av å tenke på de tingene. Så det jeg kjenner sterkest på når vi går inn i dette nye året, er at jeg har lyst til å være snillere med meg selv. Jeg har lyst til å ta vare på min fysiske og psykiske helse, unne meg velvære og spa, danse og lære meg yoga, le masse, invitere venner på besøk (uten at leiligheta være strøken) og klappe meg selv på skuldrene litt oftere. Det er så lett å se det beste i alle rundt seg, men innimellom er det viktig å ta ett steg tilbake og se seg selv med de samme «vennebrillene».

Av hele mitt hjerte ønsker jeg at det skal bli et godt nytt år for oss alle ❤ Vær snill med hverandre – og ikke glem å være snill med deg selv!

Leave a Reply

