Vennlig kidnapping

I anledning min 30-årsdag fikk jeg mange fine gaver. Men en av dem skilte seg litt ut, fordi jeg ikke har visst hva den innebar – før i dag. Bursdagskortet sa nemlig at disse to vennene ønsket å kidnappe meg en dag og hadde planlagt ulike ting, men jeg fikk ikke vite noe mer. Gjett om jeg har fundert på dette i en godt over en måned nå! Men dagen ble helt nydelig! Strålende solskinn fra skyfri himmel satte den perfekte scene for dagen, som startet med en liten road trip. Og første stopp ble Vollen, et idyllisk lite handelssted i Asker, med gamle trehus, små butikker og gallerier. Utrolig koselig! Fikk meg en god kaffe fra bakeren, og tok den med på en liten rusletur ned til båthavna. På veien fant vi noen stylter vi måtte teste, og visst satt teknikken fra barndommen fortsatt. Gøy! Videre gikk turen til Fornebu med deilig lunsj på sjøflyhavna der. Tenk at vi kunne nyte et måltid ute en lørdag i oktober! Utrolig deilig å komme seg ut av byen innimellom og bli litt bedre kjent i områdene rundt. Tilbake i byen parkerte vi på Løkka, fikk latterkrampe på trikken, og avsluttet dagen i skybaren på Oslo Plaza! Fikk litt noia da jeg skjønte det var dit vi skulle, for jeg er ikke så tøff på høyder. Og vi snakker jo 34.etasje… Men det gikk så fint! Og det var virkelig en opplevelse å nyte solnedgangen med strawberry mojito og utsikt over hele byen.

Takk for en herlig dag, søte venner! Dere er helskjønne!! ❤

Road trip - STYLE NOTES

Vollen - STYLE NOTES

Vollen - STYLE NOTES

Vollen - STYLE NOTES

Stylter - STYLE NOTES

Vollen - STYLE NOTES

Vollen - STYLE NOTES

Oslo Sjøflyhavn - STYLE NOTES

Lounge Fornebu - STYLE NOTES

Oslo Sjøflyhavn - STYLE NOTES

Cæsarsalat - STYLE NOTES

Skybar Oslo Plaza - STYLE NOTES

Strawberry mojito - STYLE NOTES

Solnedgang Oslo Plaza - STYLE NOTES

En felles opplevelse er en veldig hyggelig gave å få! Man skaper minner sammen og blir kjent på en annen måte. Tilpass aktiviteten til mottakeren og nyt dagen!

2 thoughts on “Vennlig kidnapping

Leave a Reply

