Avhengig? Neida!

Jeg elsker neglelakk! Jeg får faktisk ikke nok! Stadig popper det opp en ny nyanse som trollbinder meg. Jaja, noen laster skal man vel ha. I den forbindelse tenkte jeg å dele de to produktene som gjør hele lakkeprosessen litt enklere. To must-haves, rett og slett! Det ene er verdens beste topplakk: Seche Vite! Den har vunnet flere priser internasjonalt og jeg har brukt den i flere år nå. Tidligere har den vært litt vanskelig å få tak i, men nå har bl.a. H&M og Lindex tatt den inn i sitt faste sortiment, hurra! Det jeg liker spesielt godt, er at du ikke behøver å vente til den fargede lakken er tørr før du legger denne topplakken. Den danner nemlig ei geléaktig hinne over neglen og tørker alle lagene superfort! Hello glossy nails!! Her om dagen spurte ei venninne om jeg hadde Shellac eller lignende. Men «hemmeligheten» er bare Seche Vite.

Vidunderprodukt nummer to bruker kanskje de fleste allerede. Men neglelakkfjerneren som du dypper fingeren oppi og vrir rundt, har gjort livet enklere for meg i allefall. Aldri mer bomullsdotter som setter seg fast på neglen og som i tillegg er svært brannfarlig å kaste rett i søpla. Flere merker har samme konsept, men jeg har bare prøvd Maybelline Express Remover, og er svært fornøyd med den. Ha en fargerik høst da, jenter!

Leave a Reply

