Latte to go

Kaffe to-go STYLE NOTES

Våknet til nydelig solskinn i dag. Etter ei uke med lavtrykk og regn, var sol fra klar himmel virkelig velkommen denne helga. Gradestokken viste likevel bare 12 grader, så jeg tenkte at jeg ikke skulle la meg lure til å gå ut tynnkledd. Valgte meg kjole, strømpebukse, ullcardigan OG pelsvest. Smart trekk? Nope! Gikk til Aker Brygge og fant meg en plass ved vannet der, og hoii så varmt det ble! Vi fikk virkelig en smak av sommer i dag og jeg må si jeg liker det! Byen var full av folk, og et øyeblikk begynte jeg å lure om det ikke var søndag likevel.

De som kjenner meg, vet at jeg elsker kafélivet, og nyter å ha en kaffekopp i handa. Men det kan jo bli litt dyrt i lengden, så innimellom kan det være et godt alternativ å ta med seg en kaffe/te hjemmefra. Og det gjorde jeg i dag. Ved å ha latten min i en slik kopp, gjenskapte jeg kaféfølelsen for meg selv. Denne typen har jeg kjøpt på Clas Ohlson, men flere butikker selger lignende. En litt mer miljøvennlig variant er en termokopp – og verdens beste (etter min mening), har Bodum laget! Jeg er virkelig sær på at varme drikker må være kokende varme, mens de kalde må være iskalde. Ingen mellomting her i gården. Og Bodums kopp kan jeg helhjertet anbefale!

Leave a Reply

