Dådyrøyne

Jeg er ingen sminkeekspert, men som alle jenter liker jeg jo å pynte meg litt. Så her er mine mascarafavoritter akkurat nå – i tre prisklasser:

  1. Helena Rubinstein Lash Queen Feline Mascara – kr 315.
    Første gang jeg fikk øynene opp for denne var mens jeg og ei venninne sminket oss til fest. Vippene hennes var så fantastiske at jeg avbrøt meg selv midt i ei setning og utbrøt et spontant “WOW!”. Unner meg den innimellom og blir alltid fornøyd.
  2. Max Factor Clump Defy Black Mascara – kr 185.
    Dette er mascaraen jeg oftest faller tilbake på. Den har plastkost som gir et jevnt og fint resultat. I tillegg til at prisen er fin, kommer den ofte på kampanje hos de store kjedene. Akkurat nå har bl.a. Cubus -30% på Max Factor.
  3. Makeup Mekka Massive 5XL Volume Mascara – kr 99.
    Denne fikk jeg prøve første gang som lesergave i Det Nye ShapeUp, og den er et utrolig godt budsjettkjøp. Den har plastkost som påfører mascaraen jevnt og klumper heller ikke. Og når du først bestiller fra makeupmekka.no, bør du absolutt vurdere å ta med sminkekost-settet deres også. Superfornøyd med mine! Rask levering og uproblematisk å bestille fra dem.
Leave a Reply

