På agendaen

agenda2016_stylenotes

Denne tida av året forbinder mange med skole-/studiestart og med det følger ofte en ny kalender. Ja, jeg vet vi lever i 2015 og at mange har gått over til digital kalender for lenge siden. Men jeg er ikke villig til å gi slipp på min håndskrevne agenda med det første. Jeg elsker notatbøker generelt. Det er noe utrolig befriende og motiverende ved å kjøpe ny agenda – blanke ark, en ny start, et nytt år og nye muligheter. Klisjé til tusen, men det funker for meg!

Og jobben med å finne den riktige agendaen tas ikke lett på. Du ler sikkert nå, men jeg vet jeg ikke er alene om å føle det slik. Dessverre synes jeg utvalget er litt begrenset i butikk, men etter et lite søk på nett fant jeg en lekker, stripete kalender fra Kate Spade New York som ga meg hjerter i øynene. Og da min kjære kusine reiste til USA på forsommeren, fikk hun tak i et eksemplar, trass ventelister i NY. Så på bursdagen min i august lå den på gavebordet; en stykk stripete lykke. Love love love it!

Akkurat dette er en 17 mnd agenda, så jeg kan ta den i bruk allerede nå. Så godt nytt år da, folkens! Legg inn hyggelige stunder i kalenderen – enten den er digital eller analog. Det er viktig å ha noe å glede seg til i en ellers kanskje stressende hverdag! Skap en gylden høst for deg selv og de rundt deg.

PS! Legg in den første – og kanskje viktigste – avtalen med en gang: Bestill deg time hos fastlegen for å ta cellepøve. #sjekkdeg

One thought on “På agendaen

Leave a Reply

