Ut av dvalen

Med september kom også høsten. Etter en lang og deilig sommer, føles høsten alltid som en ny start for meg. Det sitter nok litt igjen fra skoleårene med semesterstart på denne tida. I tillegg har jeg bursdag i august, så jeg har akkurat startet på et nytt år av livet, og denne gang har jeg tatt fatt på tredveårene. For de som lurer – det føles godt!

Høsten er et sesongskifte som merkes tydelig både i naturen og i butikkene. Jeg tar etter lune ullgensere og har lyst å pakke meg inn i store skjerf. Men det er også tid for å legge nye planer, og jeg kjenner på en gryende inspirasjon til å gjøre noe nytt. Og ett av disse nye punktene på to do-lista er BLOGG! Jeg har blogget før, men starter nå med blanke ark. Her skal jeg dele mine notater om stil, livsstil, interiør, DIY og annen inspirasjon. Vi du være med så heng på!

4 thoughts on “Ut av dvalen

Leave a Reply

